Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.
Najbliższy termin: 2024-05-23 - 2024-05-24 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników, którzy obsługują klientów zgłaszających reklamacje.
Najbliższy termin: 2024-05-30 - 2024-05-31 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1290.00 zł brutto (Vat 0%)
Warsztaty skierowane są do osób, które na co dzień zarządzają pracownikami, motywują ich oraz oceniają efekty ich pracy. Udział w szkoleniu umożliwi ugruntowanie posiadanej wiedzy na temat zasad skutecznego wpływania na pracowników i realizowania sta
Najbliższy termin: 2024-08-26 - 2024-08-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1955.70 zł brutto (Vat 23%)
Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.
Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2024-06-12 - 2024-06-12 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.
Najbliższy termin: 2024-06-24 - 2024-06-25 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
Podczas szkolenia omówimy następujące zagadnienia: komunikacja z klientem urzędu, reguły profesjonalnej obsługi klienta, komunikacji werbalna i niewerbalna, zasady komunikacji mailowej, badanie potrzeb klienta, typy osobowości klienta.
Najbliższy termin: 2024-06-14 - 2024-06-14 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1156.20 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2024-07-15 - 2024-07-16 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.