Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

ZARZĄDZANIE CZASEM DLA LIDERA/ MISTRZA/ BRYGADZISTY

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie Zarządzanie czasem dla Lidera/ Mistrza/ Brygadzisty jest doskonałym praktycznym kompendium wiedzy o standaryzacji i planowaniu własnej pracy

Najbliższy termin: 2022-01-26 - 2022-01-26 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

850.00 zł

850.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte.

PEŁNOMOCNIK I AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG ISO 9001:2015

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

Szkolenie zawiera w sobie zarówno omówienie wymagań normy „bazowej” (ISO 9001:2015) jak i wymagania normy auditowej. Poprzez zbudowanie kompetencji w obu obszarach - przygotowuje w pełnym zakresie do pełnienia funkcji Auditora i Pełnomocnika

Najbliższy termin: 2022-01-27 - 2022-01-28 Lokacja: Szczecin, ZACHODNIOPOMORSKIE

1500.00 zł

1500.00 zł brutto (Vat 0%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem

KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Najbliższy termin: 2022-02-10 - 2022-02-10 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

590.00 295.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających

KC Centrum Rozwoju

Dwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem.

Najbliższy termin: 2022-02-12 - 2022-02-13 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

690.00 345.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Najbliższy termin: 2022-02-25 - 2022-02-25 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

1050.00 zł

1291.50 zł brutto (Vat 23%)

e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktyczny

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej firm i instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez wew/zew i odpowiadają za wizerunek zewnętrzny podmiotów gospodarczych.

Najbliższy termin: 2022-02-07 - 2022-02-07 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych

KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Najbliższy termin: 2022-02-10 - 2022-02-10 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Najbliższy termin: 2022-02-11 - 2022-02-11 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

390.00 195.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.