Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Marketing i reklama w turystyce to konieczność, aby sprzedać wycieczkę, czy pobyt w hotelu. Dobra reklama to połowa sukcesu, dlatego warto wiedzieć, jak ją przygotować i skutecznie przeprowadzić. Skorzystaj z profesjonalnych szkoleń, by wyprzedzić działania konkurencji.

Znalezione szkoleniamagnify

Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z Klientem

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań (...)

Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Nowoczesne Strategie Sprzedaży i Komunikacji z Klientem

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEMWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań (...)

Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS

Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2022-07-11 - 2022-07-12 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

szkolenie- InDesign - podstawy

KM Studio - szkolenia

W trakcie szkolenia Adobe InDesign zostaną bardzo szczegółowo omówione przede wszystkim zagadnienia związane z pracą z tekstem od prostego formatowania przez zaawansowany skład publikacji, aż do budowania skomplikowanych „layotów”.

Najbliższy termin: 2022-07-14 - 2022-07-15 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1300.00 zł

1599.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Szkolenie Profesjonalna Obsługa Klienta. Cele szkolenia: Pogłębienie wiedzy na temat sposobów budowania długotrwałych relacji z klientami. Pogłębieniu umiejętności docierania do rzeczywistych potrzeb i oczekiwań klientów.

Najbliższy termin: 2022-07-15 - 2022-07-15 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

480.00 360.00 zł

Rabat: -25%

442.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Handlowcy profesjonalnie zajmujący się tylko pozyskiwaniem nowych klientów są jednymi z najlepiej opłacanych ludzi w sprzedaży. Skąd bierze się ich sukces?

Najbliższy termin: 2022-07-18 - 2022-07-18 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

550.00 412.50 zł

Rabat: -25%

507.38 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Social media dla biznesu

Akademia Marketingu ATRIUM

Poznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud MarketinguNabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad

Najbliższy termin: 2022-07-20 - 2022-07-21 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

1250.00 zł

1537.50 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Jaka powinna być obsługa klienta? Na to pytanie znasz odpowiedź i bez szkolenia.Powinna być solidna, uprzejma, profesjonalna, szybka, realizująca potrzeby klienta, budująca pozytywny wizerunek firmy, itd.

Najbliższy termin: 2022-07-21 - 2022-07-21 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie

480.00 360.00 zł

Rabat: -25%

442.80 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.

Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Kompetencje menedżera marketingu i sprzedaży >>> Czasami mówi się, że awansując pracownika na stanowisko menedżerskie można go skrzywdzić. Dlaczego? (...)

Najbliższy termin: 2022-07-25 - 2022-07-26 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 322