NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEMWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań (...)
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań (...)
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
1832.70 zł brutto (Vat 23%)
W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-07 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
725.70 zł brutto (Vat 23%)
Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Project Manager – umiejętności miękkie: komunikacja, przywództwo, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów>>> Intensywny trening dla kierowników projektów, (...)
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Zapraszamy na szkolenie "Informacja zwrotna, budowanie kultury feedbacku i egzekwowanie".
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
1783.50 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Obsługa Klienta w Administracji Publicznej - profesjonalne warsztaty (...)
Najbliższy termin: 2022-07-07 - 2022-07-08 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1273.67 zł brutto (Vat 23%)
Profesjonalna obsługa klienta wymaga, oprócz wiedzy i kompetencji pro klienckich, dużej dawki elastyczności. Każdy klient jest inny i wymaga podejścia dostosowanego do jego osobowości, doświadczenia i preferencji.
Najbliższy termin: 2022-07-11 - 2022-07-12 Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
1586.70 zł brutto (Vat 23%)
Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.
Najbliższy termin: 2022-07-11 - 2022-07-12 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
First Minute: -100zł
1697.40 zł brutto (Vat 23%)
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”.
Najbliższy termin: 2022-07-11 - 2022-07-12 Lokacja: Kraków, Małopolskie
First Minute: -10%
1638.36 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych (...)
Najbliższy termin: 2022-07-11 - 2022-07-12 Lokacja: Do uzgodnienia.
Rabat: -5%
1507.37 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.