Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie.
Najbliższy termin: 2024-10-23 - 2024-10-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1426.80 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Zespołem - Diagnoza własnego stylu kierowania i reagowania (...)
Najbliższy termin: 2024-10-28 - 2024-10-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: On behalf of the experts of the SEMPER Training Organization and Conference (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: On behalf of the experts of the SEMPER Training Organization and Conference (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: On behalf of the experts of the SEMPER Training Organization and Conference (...)
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1963.08 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie będzie pomocne w nauczeniu się świadomego negocjowania, od przygotowania się do rozmów, poprzez umiejętne prowadzenie negocjacji zakończonych satysfakcjonującym wynikiem.
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2201.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2024-11-04 - 2024-11-05 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2078.70 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-11-05 - 2024-11-05 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych (...)
Najbliższy termin: 2024-11-07 - 2024-11-08 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Rabat: -5%
1741.07 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.