Serdecznie zapraszamy na stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: KreaTYwny w biznesie >>> Jakie macie pomysły? Wymyślcie coś szybko! – chyba każdy spotkał się z takim poleceniem szefa nie raz. Siadamy (...)
Najbliższy termin: 2025-05-19 - 2025-05-19 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1020.90 zł brutto (Vat 23%)
Zarządzanie projektem jest sztuką realizacji czegoś jednorazowego/nowego z udziałem innych osób, poprzez wpływanie na ich działania, to sztuka osiągania założonych parametrów, która optymalizuje użycie zasobów dla osiągnięcia pożądanych rezultatów.
Najbliższy termin: 2025-05-21 - 2025-05-22 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-05-15 - 2025-05-15 Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-23 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -100zł
1820.40 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Kursanci szkolenia obsługa klienta pracują nad następującymi zagadnieniami: kontakt z klientem, „pierwsze wrażenie”, podstawowe reguły w obsłudze klienta, asertywność, savoir-vivre, jak sobie radzić w sytuacja trudych, obsługa przez telefon, błędy
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych.
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-27 Lokacja: Łódź, Łódzkie
1845.00 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: wpływ oddechu na emisję głosu, oddech przeponowy, fonacja, jak prawidłowo wydobywać głos, rezonans, jak wzmacniać głos, prawidłowa artykulacja, prawidłowa dykcja, intonacja głosu, jak dbać o głos, higiena
Najbliższy termin: 2025-05-26 - 2025-05-26 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1217.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.