Asertywność to element komunikacji, który często wpływa nie tylko na jakość naszych relacji z innymi, ale również na nasze samopoczucie i pewność siebie w kontaktach zawodowych.
Najbliższy termin: 2025-06-02 - 2025-06-02 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
1340.70 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie 2-dnioweSzkolenie z obsługi reklamacji i skarg obejmuje m.in. następujące zagadnienia: metody i narzędzia obsługi reklamacji i skarg, prawne aspekty reklamacji, typy klientów w kontekście reklamacji i skarg, asertywna komunikacja z różnymi
Najbliższy termin: 2025-06-03 - 2025-06-04 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2324.70 zł brutto (Vat 23%)
„Rekrutacja jest pod pewnymi względami podobna do procesu zaopatrzenia, gdyż dąży do pozyskania właściwych ludzi we właściwym czasie i miejscu oraz za właściwą cenę” Dorothy M. Stewart, Praktyka kierowania
Najbliższy termin: 2025-06-05 - 2025-06-05 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
First Minute: -50zł
1020.90 zł brutto (Vat 23%)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Intensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz!
Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2025-06-11 - 2025-06-11 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Zrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta!
Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-12 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie z umowy najmu komercyjnego obejmuje m.in. zagadnienia: rozliczenia między stronami, zasady obciążania opłatami eksploatacyjnymi, postępowanie z zaległościami, samodzielne zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi, tworzenie umów handlowych,
Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
2570.70 zł brutto (Vat 23%)
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.