Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.
Turyści to wymagający klienci, dlatego obsługa tego rodzaju petentów to już sztuka. Jak i gdzie zareklamować wycieczkę? Jak przygotować hotel na sezon wakacyjny oraz jak zapewnić najlpesze dania kuchni świata? Te i inne informacje do zdobycia podczas szkoleń. Polecamy.

Znalezione szkoleniamagnify

Warsztaty zarządzanie zasobami ludzkimi

KM Studio - szkolenia

Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Kurs zarządzanie zasobami ludzkimi

KM Studio - szkolenia

Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenie zarządzanie zasobami ludzkimi

KM Studio - szkolenia

Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Szkolenie zarządzanie zasobami ludzkimi

KM Studio - szkolenia

Zarządzanie to umiejętność realizowania pracy z wykorzystaniem pomocy innych osób, dzięki wpływom wywieranym na ich działania (w ujęciu użyteczności/sensowności, czasu trwania, ilości zmian), poprzez przysposobienie w codzienności cyklu zarządzania.

Najbliższy termin: 2025-06-16 - 2025-06-17 Lokacja: Łódź, Łódzkie

1500.00 zł

1845.00 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Budżetowanie kapitałowe: Analiza opłacalności i ryzyka projektów inwestycyjnych. Finansowa część stu

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Budżetowanie i zarządzanie kosztami w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa>>> Szkolenie ma za zadanie przybliżyć w praktyce treści takie jak: cel finansowy (...)

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie

2180.00 2080.00 zł

First Minute: -100zł

2558.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Przywództwo w praktyce. Nowoczesne techniki zarządzania zespołem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Kraków, Małopolskie

1580.00 1480.00 zł

First Minute: -100zł

1820.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem

AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Najbliższy termin: 2025-06-23 - 2025-06-24 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

1480.00 1380.00 zł

First Minute: -100zł

1697.40 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznego

KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Najbliższy termin: 2025-06-17 - 2025-06-17 Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i Asertywności

KC Centrum Rozwoju

Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.

Najbliższy termin: 2025-06-18 - 2025-06-18 Lokacja: Bydgoszcz, Kujawsko - Pomorskie

450.00 225.00 zł

Rabat: -50%

(brutto)

Szkolenie otwarte.

Zarządzanie sprzedażą w praktyce – jak skutecznie realizować cele sprzedażowe

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: rola i znaczenie klienta w zarządzaniu sprzedażą, monitorowanie wyników i rozwój sprzedaży, zarządzanie zespołem sprzedaży, mierzenie wyników i udzielanie feedbacku, ustalanie celów sprzedażowych

Najbliższy termin: 2025-06-26 - 2025-06-27 Lokacja: online, Mazowieckie

1490.00 zł

1832.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Strona: 1 2 345