Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione szkoleniamagnify

NARZĘDZIA MARKETINGU INTERNETOWEGO W PRAKTYCE. Szkolenie dla emarketing managerów i specjalistów

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Narzędzia marketingu internetowego stanowią kluczowy element dzisiejszego biznesu online. Bez nich trudno jest odnieść sukces w konkurencyjnym świecie internetowej reklamy i promocji.

Najbliższy termin: 2024-04-22 - 2024-04-22 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie

960.00 864.00 zł

Rabat: -10%

1062.72 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

PLATFORMY ECOMMERCE. Obsługa Shoper, WooCommerce, Prestashop

B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na trzech kluczowych platformach ecommerce: Shoper, WooCommerce i Prestashop. Poznasz wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje tych platform, dzięki czemu będziesz w stanie stworzyć i zarządzać...

Najbliższy termin: 2024-05-17 - 2024-05-17 Lokacja: Gdańsk, Pomorskie

960.00 864.00 zł

Rabat: -10%

1062.72 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Profesjonalna Obsługa Klienta- 2 dniowe warsztaty prakt

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą Klienta

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warsz

WSTRONEROZWOJU

Warsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -

WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Jak podnieść, jakość telefonicznej Obsługi Pacjenta? -2 dniowe warsztaty praktyczne

WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Najbliższy termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Strona: 116 17 18 19